17 března, 2010

Nový design

Pokud vás překvapilo náhlé množství nic neříkajících výstavbových článků, nijak se neděste, to je jen nutná součást změny designu tohoto blogu:-)


Ano, po takřka roce a půl fungování tohoto blogu jsem se konečně přiměla poupravit mu trochu fasádu a změnit ho z toho, který vidíte níže na obrázku, na současný. Snad se vám bude líbit a budete mě tady i nadále navštěvovat a číst mé články...
e-vismaior

Hlavní změnou je pravděpodobně přidání klikacích ikon do záhlaví, které navedou návštěvníky blogu přímo na jednotlivé rozcestníky. Ty jsou nyní ve výstavbě, ale až je jednou dotvořím, zmizí i kolonka Rubriky z levého menu - už nebude potřeba. Dále v záhlaví naleznete něco málo o mně a mých zálibách a rovněž návštěvní knihu, kam snad přibyde i nějaký ten přímý kontakt na mě - to kdybyste zatoužili mi něco pěkného napsat:D

Žádné komentáře:

Okomentovat