20 listopadu, 2015

Jsem v opravdické knize...

... tedy samozřejmě ne přímo já, ale dvě povídky z mého pera. Před časem jsem tady psala o chystaném souboru povídek s tématikou vodáctví, který má být výsledkem již třetího ročníku literární soutěže pořádané jedním velkým vodáckým nadšencem a naštěstí současně majitelem malého rodinného nakladatelství. Říkám naštěstí, protože jinak by se něco takového asi stěží mohlo realizovat.
Tak tedy - třetí ročník soutěže proběhl, povídky do nové knížky byly vybrány, knížka byla vydána a pokřtěna a já se teď doma a občas i v nějakém knihkupectví kochám tím, že je v ní pod dvěma povídkami uvedeno moje jméno. A že hned z té první povídky je i ilustrace na obálce a z jejího textu je dokonce odvozen i název celé knížky. Po těch dlouhých letech zdejšího internetového psaní je to moc hezký pocit. Jen doufám, že tím to neskončí...
Takže - dříme-li ve vás srdce vodáka nebo potřebujete nějakého vodáka obdarovat třeba na Vánoce, tak vřele doporučuji!:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat