01 srpna, 2020

Stěhování z blog.cz

Ahoj všichni, kteří jste se sem proklikali z e-vismaior.blog.cz - mých stránek, které fungovaly od roku 2008. V posledních letech se sice spíš věnuji rodině než psaní, ale občas se stále pod mojí povídkou Portrét pro Bradavice a překladem povídky Odmítnutí objevil komentář, což mě utvrdilo v tom, že by byla škoda, kdyby obě skončily v propadlišti blogových dějin spolu s končícím blog.cz. A tak jsem se pokusila o přesun sem. Zatím je vše spíše ve výstavbě, pokouším se stáhnout kompletní podobu původního blogu, tedy i s komentáři, které bych sem k příslušným článkům ráda doplnila, když už si s nimi čtenáři dali tu práci a napsali je, za což jsem vždycky byla vděčná. Největší práce bude s nastavením funkčních odkazů napříč blogem, aby byl pohyb v něm přehlednější, ale myslím, že i v současné základní importované podobě jsou všechny texty dohledatelné alespoň přes archiv. Přeji příjemné (dnes už poněkud retro) čtení:-)

14 komentářů:

  1. A nechceš zase něco napsat? Jakože při tom přesouvání ses určitě musela ponořit do starých článků a určitě se ti zasteklo po psaní, žejo, žejo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eithné: no panejo, první komentář už takhle brzo, to jsem ani nečekala:-D I když jsi to ty, to jsem čekat měla a mohla. Potíž je v tom, že já se do žádných článků ponořit nemusela, import obsahu z blog.cz v téhle neumělé podobě šel pomocí pár kliknutí a pak jsem si ještě celý původní blog stáhla offline, abych nepřišla o komentáře, no a na to je taky takové pěkné udělátko, kde stačí klik klik, počkat pár hodin, uvolnit si v mém případě na disku 1GB místa (ten blog fakt zabral tolik, to jsem koukala) a bylo hotovo. Ale láká mě to, ponořit se do toho, vše si tady nějak uspořádat a třeba tedy i něco napsat. Jenže to by mi v kočáru nesmělo křičet párměsíční robě jako zrovna teď :-D No tak třeba někdy...?

      Vymazat
    2. Já teď během dovolené znovu přečetla Odmítnutí, víš. Portrét bude asi následovat záhy - a co pak? :-D Kvůli rušení blog.cz zmizelo dost mých oblíbených povídek, a tak jsem teď hodně času věnovala zálohování těch, které ještě přetrvaly. Proto jsem se proklikala i sem - ačkoliv, upřímně, tebe kontroluji dost často a pořád doufám :-)

      Vymazat
  2. Vdaka, ze si sa presťahovala,ked tolko blogov zaniklo. Ved my si pockame, ked ti deti odrastu.... ester

    OdpovědětVymazat
  3. Také děkuji, že jsi se přestěhovala. Portrét je prostě top povídka! :)
    Birma

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, taky jsem se sem proklikala už dřív, ale až teď jsem našla čas na zanechání komentáře. :) Byla jsem neuvěřitelně zklamaná, když jsem zjistila, že blog končí a naopak neuvěřitelně nadšená po zjištění, že jsi svůj blog přestěhovala - byla by totiž obrovská škoda o všechno přijít! To je pro mě hlavní plus, samozřejmě, kdyby ses rozhodla něco dalšího napsat, to by bylo báječné a skvělé a úžasné, ale chápu, že děti zaberou hroznou spoustu času a i ty malé šedé mozkové buňky se přeorientují na něco jiného...:D
    Ještě jednou za vše velký dík.:)) Jupík

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tak jsem se proklikala, až sem. Doufám, že se sem ještě někdy něco objeví ;-) Chave

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, děkuji moc, že jste si dala tu práci a vše sem přetáhla. Mám velmi ráda povídku Odmítnutí. Jen bych vás chtěla informovat, že se patrně někam zatoulaly části kapitoly 16. Konkrétně 16/2 a 16/3. Zde jsem je bohužel nenašla.
    Zdravím a přeji mnoho štěstí a spokojenosti s vašimi ratolestmi.
    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, teď jsem na to koukala (zas jsem tu asi rok nebyla) a ony tam jsou - obě publikovány na začátku října 2011, ale jak je to ten podivný archiv, tak se k nim trochu komplikovaněji proklikává (tuším, že to chce jít v archivu na říjen 2011 a na konci stránky zkusit "starší příspěvky" nebo naopak na září a pak proklikávat "novější příspěvky"). Jednou bych se tady k tomu chtěla vrátit a aspoň dodělat ten rozcestník, ale nadělit si v mém věku druhou ratolest, to mě zatím pořád ještě stojí dost sil :D

      Vymazat
  7. Parada :) Web jsem nasla az dnes, ale ohromne me to potesilo, protoze prijit o Odmitnuti a Portret, to by byla katastrofa :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, chtěla bych ti moc poděkovat za napsání Portrétu pro Bradavice, nechápu jak se ke mě něco tak úžasného dostalo až teď. Sice je to jediná fanfikce co jsem četla, ale můžu s klidem prohlásit, že je ze všech nejlepší. Strašně moc si cením toho, že je z textu hezky poznat, že máš nastudované filmy, a hlavně knihy a mnoho dalších informací okolo.
    Mrzí mě na tom jedna jediná věc a to, že si tuhle povídku nemůžu dát jako knihu mezi ostatní HP knihy. Tak si říkám, jestli není nějaká možnost jak ji vydat :D myslím že spousta fanoušků by to ocenila a peníze by se taky sehnaly, jediné co by byl asi problém jsou autorská práva?

    Budu moc ráda, pokud mi odpovíš a budeš se chtít třeba o celé věci pobavit :)
    teja100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že vedle verze ke stažení do čtečky tu byla i verze pro tisk, spoustu z nás si Portrét nechalo vytisknout, když ho evi dopsala :) Taky jsme jí říkaly, ať nějak zařídí vydání :D Myslím, že Portrét je jedna z povídek, ke které se všechny rády vracíme.. já sama už jsem jí četla možná víckrát než samotné HP knihy :D
      ellie

      Vymazat
  9. Ani nedokážu spočítat kolikrát jsem tvé povídky přečetla. Vždy se k nim v nějaké životní fázi vracím. Držely mě při střední od chmurných myšlenek a dnes jsem tu zas po letech jako maminka na plný úvazek. :) Jsem moc ráda, že se mi podařilo tvůj blog opět najít. No nic, jdu číst, snít a relaxovat. <3

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, chtěla jsem tě poprosit, jestli je někde ke stažení Portrét pro Bradavice - uložto už nefunguje. Nebo prosím, mohla bys mi poslat na mail? Je jedno, jestli pdf nebo formát pro el. čtečky. Předem moc děkuju. jojo1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat