21 ledna, 2009

Řetězák (100 otázek)

Tenhle řetězák jsem nejdřív viděla u Evči a pak takřka totožný i u ClaireM. Tak se také přidávám do řetězákového klubu:-)



1. Jméno: Eva
2. Vaše nálada: nechci to zakřiknout, ale právě jsem zřejmě udolala nějakou chorobu, co se o mě pár dní pokoušela, takže se teď cítím jako vítěz! :-) (ne, tak to zas ne, ale je fakt, že mi momentálně nic nechybí, takže pohoda)
3. Kolik je hodin? 12:26
4. Narozeniny: v mém oblíbeném ročním období (viz dále)
5. Jméno tvých rodičů: pro mě vždycky máma a táta (nějak jsem nikdy nechápala ty literární postavy, které o svých rodičích přemýšlí pod jejich křestními jmény - viz Bella v Twilight - nebo je tak přímo oslovují…)
6. V kolika letech tě měli rodiče: asi o něco později, než bylo v té době obvyklé
7. Kolik měříš: český ženský průměr, řekla bych
8. Tvoje číslo boty: viz otázka č. 7
9. Styl oblečení: nevím, že bych nosila nějaký "styl", hlavně když je to pohodlné

OBLÍBENÉ
10. Barvy: modrá, fialová, černá
11. Filmy: všechno od Monty Pythonů, Larse von Triera, Quentina Tarantina, bratrů Coenových, Davida Lynche…
12. Seriály: Dr. House, Ztraceni, Star Trek, Městečko Twin Peaks, Jistě, pane ministře…
13. Telenovely: Znáte tu historku, jak kdesi pořádali sbírku na operaci očí pro Esmeraldu? :-)
14. Hudební interpreti: od Verdiho po Beatles - nemám vyhraněný vkus. Ale co rozhodně nemusím je dechovka a mozek vymývající duc-duc "hudba"
15. Písničky: těch je; vždycky někde něco zaslechnu a pak to týden nemohu dostat z hlavy. S písní Voices od DarioG jsem po shlédnutí filmu Pláž měla problém 14 dní:-)
16. Herci: Jean Reno, Javier Bardem, Morgan Freeman, Colin Firth, Alan Rickman, Pavel Liška, Ivan Trojan…
17. Herečky: Meryl Streep, Diane Keaton, Uma Thurman, Jodie Foster, Sandra Bullock, Aňa Geislerová…
18. Fantastická postava: Krteček:-) No tak jo, Gandalf je taky fajn…
19. Kytka: chrpa, pomněnka, vlastně jakákoli, hlavně když je živá (tj. raději květiny v květináči, než ty řezané. A může to být klidně kaktus:-)
20. Politická strana: jsme vážně v sekci Oblíbené?
21. Číslo: 10
22. Roční období: teplý podzim - zbožňuju ty barvy
23. Typ bot: Ee? No teď mám na sobě steely… A jinak - pantofle jsou taky dobrý:-)
24. Počasí: slunko a semtam obláček
25. Pití: voda s citronem, čaj, víno, pivo…
26. Jídlo: tak to bych tu byla ještě zítra, takže vylučovací metodou - nemám ráda: dršťkovku, žemlovku, rýžový nákyp, segedín a škraloup na teplém mléku (zvlášť když se ho někdo snaží zamaskovat rozmícháním - ughrrr!)

VOLBY:
27. Matika-čeština: matika
28. Techno-Tekkno: ani jedno
29. Růžová-černá: černá
30. Moře-hory: hory
31. Kočka-pes: zažila jsem doma obojí a obojí má něco do sebe
32. Velkoměsto-vesnice: střídavě - trvale žít a pracovat v jednom z toho bych asi nevydržela
33. Cola-Pepsi: Cola, ale nějak ji nevyhledávám, i když při učení místo kafe vždycky bodla:-)
34. Láska-přátelství: pokud možno obojí
35. Čokoláda-želé: čokoláda
36. Jeden nejlepší kamarád-více dobrých přátel: více dobrých přátel (čím víc, tím líp:-)
37. Televize-počítač: počítač
38. Activia-Yoplait: uhm…
39. Pastelky-fixy: já čmárám čímkoliv:-)
40. Horory-komedie: komedie… i když třeba takový Kruh…
41. Kreslení-čtení: obojí
42. Pop-metal: pop
43. Lide.cz nebo Xchat: nic z toho
44. Afrika-Asie: Asie

OTÁZKY
45. Jaký hudební styl je vám nejblíž? Rock.
46. Kterou písničku byste zvolili jako českou hymnu? Mně se ta naše líbí.
47. Záleží vám na názoru ostatních? Ano - těch, kterých si vážím.
48. Nosíte náramky a řetízky? Podle nálady.
49. Spíte s plyšákem? Jak jinak:-)
50. Který film vás rozbrečí? Prolomit vlny.
51. Věříte české policii? A co bych jí měla věřit?
52. Úchylky? Pořád všechno analyzuju.
53. Závislosti: Bez denní porce sýra ani ránu:-)
54. Umíte tančit? Kdysi se mě to snažili naučit…
55. V kolika letech byla vaše 1. pusa? Tak dávno, dávno již…
56. Umíte hrát na nějaký nástroj? Trochu na kytaru.
57. Věříte v magii? Dokud neuvidím…
58. Věříte v osud? Snad.
59. Spoléháte na náhody? Někdy je prima nechat je rozhodnout něco méně důležitého, o čem se mi nechce přemýšlet.
60. Jak dlouho vydržel váš nejdelší vztah? To se ještě uvidí.
61. Kdybyste mohli být někdo jiný, kdo by to byl? Nikdo - to, že někdo navenek vypadá, že má skvělý život neznamená, že to tak doopravdy je. Já mám ráda svý jistý:-)
62. Čeho se bojíte? Že přijdu o někoho, na kom mi záleží.
63. Máte rádi adrenalin? Občas.
64. Věříte na posmrtný život? Těžko říct. Ale když vidím, jak naše nová kočka přesně převzala zvyky a zvuky našeho několik let mrtvého psa, tak bych skoro uvěřila v převtělení…
65. Věříte v Boha? Je něco mezi nebem a zemí…
66. Chtěli byste žít v jiné době? Nevím jestli přímo žít, ale celkem by mě zajímalo podívat se, jak to tady bude vypadat za pár set (tisíc) let. Jestli tedy bude na co se dívat…
67. Zakládáte si na vzhledu? Nijak zvlášť.
68. Riskovali byste život? Upřímně řečeno, vážně nedokážu odhadnout, jak bych se zachovala. Kvůli mým blízkým zřejmě ano.
69. Jste pomstychtiví? Snad ne, zatím jsem neměla dost silný důvod nějakou pomstu osnovat…
70. Jste teď zamilovaní? Ano.
71. Byli jste někdy na táboře? Ano. Počítá se i voda? Tam to bylo prima.
72. Vaše největší lež? Tak velká, aby mohla být nazývána "největší", žádná nebyla.
73. Kdo je váš nejlepší kamarád? Ona to ví.
74. Baví vás škola? Čím jsem starší, tím víc mě baví se něco nového učit.
75. Co jste kdy komu záviděli? Nějaké té nepřejícné závisti asi nejsem schopná. Spíš si třeba říkám - kéž bych taky něco takového dokázala, jako to dokáže ten a ten…
76. Řídíte se módou? Ne - ty svítivě oranžové ponožky do sandálů mi prostě nikdo nevymluví:-D
77. Jaký používáte parfém? Nějaký darovaný.
78. Jakou značku jídla preferujete? Značku? To jako Vitana nebo co? No jo, tak možná Sedlčanský hermelín.
79. Co vás dokáže rozhodit? Hloupost (cizí i vlastní), závistivost, bezohlednost
80. Co chcete v životě dokázat? Přežít.
81. Jste puntičkáři? Když mi na něčem záleží.
82. Plánujete dopředu? Moc ne.
83. Jste "citlivky" nebo "drsňáci"? Citlivka maskovaná drsňáctvím:-)
84. Dokázali byste strávit celý život s jedním člověkem? V to doufám.
85. Jak jste na tom s inteligencí? Co se teďka čeká? Že o sobě řeknu, že jsem chytrá / hloupá?
86. Máte rádi děti? Bývá s nimi legrace a vždycky dokážou překvapit:-)
87. Koho ze slavných nenávidíte? Natolik mi na nich nezáleží, abych k nim pociťovala něco tak silného, jako je nenávist.
88. Pochybujete o ostatních? Někdy.
89. Měli jste někdy depresi? Ať se přihlásí, kdo ji nikdy neměl…

BUDOUCNOST
90. Moje vysněná dovolená by byla: Nový Zéland. Anebo výprava do Antarktidy.
91. Můj největší sen je...prožít spokojený život s těmi, na nichž mi záleží.
92. Můj vysněný partner by měl být: takový, abych si ho mohla vážit (např. by to neměl být duševní nedospělec, který si bude v padesáti letech potřebovat něco dokazovat a opustí milující rodinu kvůli nějaké mladici)
93. Moje ideální rande by bylo: ostrov Santorini, při západu slunce
94. Kdybych si měl/a na opuštěný ostrov vzít jednu jedinou věc, byl/a/o by to... knížka o přežití na opuštěném ostrově.
95. Děti plánuju... Časem.
96. Vaše nálada teď? Zamyšlená.
97. Kolik je hodin? 13:27
98. Co půjdete dělat až dopíšete tento dotazník? Obědvat.
99. Na co myslíte? Co zas v jídelně vyrobili za delikatesy.
100. Jak vidíte sebe za pár let? Starší.

Žádné komentáře:

Okomentovat