15 února, 2009

Řetězák (3 x 8 otázek)

Tenhle řetězák jsem našla u ClaireM, tak jsem se rovněž zapojila.


VYBER SI:
  1. Orbit/Winterfresh - šla jsem kvůli tomu prozkoumat různá svoje zavazadla, která vždy obsahují nějaký ten načatý balíček žvýkaček, a nalezla jsem obě značky, takže asi tak:-)
  2. McDonald´s/ KFC - Když už, tak KFC, ty mletý promaštěný placky "masa" v housce mě nějak neberou...
  3. Škoda/Mercedes - Škoda (to důvěrně znám:-)
  4. Fotbal/Hokej - uff, vážně si musím vybrat? Co takhle lyžování? Nebo pexeso? :-)
  5. Studium/AuPair - určitě studium
  6. Notebook/PC - notebook (pěkně si tu na něm píšu:-)
  7. Praha/Paříž - Praha mě v poslední době začíná dost unavovat, jenom nevím, jestli by to v Paříži bylo lepší...
  8. Mp3 přehrávač/iPod - mp3 přehrávač
PRVNÍ VĚC, KTERÁ TĚ NAPADNE PŘI SLOVĚ:
  1. Škola - učení
  2. Moře - vlny
  3. Marťan - "potápěč" z Účastníků zájezdu :-)
  4. Proužky - můj oblíbený svetr... vlastně několik svetrů
  5. Nebe - slunce, mraky
  6. Peníze - mamon
  7. Cizí země - cestování
  8. Horoskop - osud (ale moc na to nevěřím...)
KDYBYCH BYLA...
  1. Princezna - brr, musela bych se celý život kontrolovat, jestli se chovám tak, jak se ode mě čeká
  2. Milionářka - nemusela bych pracovat a začala bych studovat nějakou další školu; nebo bych jen tak vegetila na nějakém osamělém místě a malovala a psala povídky... :-)
  3. Nesmrtelná - smutnila bych, kdykoli by umřel někdo, na kom mi záleželo...
  4. Slavná - snažila bych se hlavně zůstat sama sebou
  5. Prezidentka USA - podala bych okamžitě demisi :-) tohle vážně není nic pro mě
  6. Kluk - musela bych balit ty hrozně komplikovaný holky a to bych asi nevydýchala...:-)
  7. Učitelka - podle toho, co vypráví moje kamarádka - učitelka, by mě z těch dnešních dětí asi brzy ranila mrtvice - a ony by to pak zveřejnily na YouTube :-)
  8. Popelářka - dělají tuhle práci vůbec ženy? No ale aspoň bych se svezla vzadu na tom autě, pokud bych teda někde neodpadla za jízdy :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat