14 března, 2009

Maxiřetězák od Hope

Tak se opět řetězím, tentokrát od Evči, která převzala tyhle řetězáky od Lirael. Bylo toho hodně a bylo to hodně náročné. No, ale aspoň se člověk nad sebou čas od času zamyslí :-)


Buď / anebo
  • Tužka nebo propiska? Tužka - dá se s ní i kreslit. I když to s propiskou taky - akorát že se vždycky zamatlám od té barvy a nemůžu se jí pak zbavit…
  • Fixa nebo pastelka? Pastelka. Ohledně fixy totiž u mě platí to samé co u propisky :-)
  • Bělítko nebo zmizík? Zmizík nemám a bělítko… vlastně taky ne - pokud se bělítkem myslí ta patlavá bílá barva. Ale mám bělicí pásku, ta je fajn.
  • Sukně nebo kalhoty? Kalhoty. Jednoznačně.
  • Sluneční brýle nebo klobouk? Klobouček. Modrý, džínový.
  • Televize nebo PC? PC - ta televize se na něm v krajním případě dá sledovat taky…
  • Čína nebo česká kuchyně? Obojí.
  • Prstýnek nebo náušnice? Náušnice - ty mám pořád v uších, takže ráno nemusím myslet na to, abych si je nasadila.
  • Židle nebo křeslo? Křeslo… s hodně vysokým opěradlem… tak vysokým, aby se tam dalo pohodlně usnout…
  • Internet Explorer nebo Firefox? Internet Explorer - ta poslední verze vcelku ujde, tak mu dám ještě šanci.
  • Triko nebo svetr? Triko, svetr, triko, svetr… jak kdy.
  • Ananas nebo hruška? Ananas. I když taková máslovka… mhmm…
  • Jahoda nebo meloun? Meloun - ale ten červený, řečený vodní. Žlutý mi přijde trochu mdlý.
  • Kuře nebo ryba? Kuře. A tuňák do salátu. A plátek z lososa…
  • Hovězí nebo kuřecí? Kuřecí, hovězí jenom hodně kvalitní…
  • Žlutá nebo červená? Červená.
  • Hnědá nebo černá? Černá.
  • Hustý nebo krutý? Hustý - to říkám fakt často :-)
Vlastnosti
  • Upřímná? Snažím se - u lidí, co mi na nich záleží. Těm ostatním raději neříkám nic…
  • Hodná? Hodná? Asi ano - tudíž v dnešní době nepoužitelná…
  • Přátelská? Taky se snažím.
  • Uzavřená? Dost.
  • Samostatná? Jak v čem. Někdy nepohrdnu alespoň přátelskou radou, jak co udělat, vyřešit atd.
  • Rozhodná? To mi moc nejde - pořád řeším pro a proti, až už mnohdy není co řešit.
  • Sobecká? V něčem určitě.
  • Hádavá? To mi přijde jako mrhání časem, takže pokud to vysloveně není nutné, tak se raději snažím dělat příjemnější věci ;-)
  • Ulhaná? Snažím se jednat tak, abych lhát nemusela, někdy se tomu ale nedá vyhnout ("A to jsi šla celou cestu po tmě a sama?!!!" "Eh… ne…" :-))
  • Agresivní? To už tedy musí být! Ani si nevzpomenu, kdy naposled.
  • Tvrdá? Těžko říct.
  • Jemná? To o mně občas říkají. No, nevím, nevím…
  • Milá? Snažím se - když je člověk na druhé milý, tak jde všechno tak nějak snáz. Tedy většinou…
  • Ukřičená? Obávám se, že ani neumím pořádně zařvat :-)
  • Nudná? Tak asi jak pro koho. Ale jestli jste to dočetli až sem, tak vás stejně obdivuji :-))
  • Náladová? Já mám pořád stejnou ospale melancholickou náladu:-)
  • Ohebná? To jako charakterově nebo jestli mám ohebný tělo? Ani jedno :-)
  • Naivní? Teď už asi moc ne, zkušenosti mě snad už vyléčily…
  • Ukecaná? Já se nezakecám… ;-)
  • Trhlá?: To asi jo, když ještě pořád vyplňuji tenhle řetězák :-)
  • Bordelář? Asi jo. Jenže já vždycky vím, kde ty věci jsou - mám v tom totiž systém! A to, že ho druzí nechápou? Jejich problém, ne? ;-)
  • Líná? No, já to vymlouvám na nízký krevní tlak :-)
  • Lakomá? Nijak zvlášť, ale zas rozhazovačná taky nejsem.
  • Čestná? Čest nade vše? No, snažím se.
  • Rozumná? Pokud možno.
  • Zlomyslná? Občas - ke svým literárním postavám :-)
  • Dobrodružná? Jak kdy.
  • Inteligentní? To jsou zas dotazy - říkat o sobě, že jsem inteligentní, mi přijde trochu ujetý…
  • Podezíravá? Trocha konspiračních teorií nikdy nezaškodí ;-)
  • Namyšlená? To bych ještě musela mít na co :-D
  • Soucitná? Asi ano, i když člověk musí opatrně, někteří lidé potřebují spíš podporu v boji se životem než to, aby je někdo litoval…
  • Spokojená? Snažím se být.
  • Žárlivá? Zatím jsem (snad) neměla důvod.
Máš ráda?
  • Společnost? Známých lidí - to ano.
  • Samotu? Zbožňuji. Ale bojím se, že jednou k stáru zůstanu sama a pak to už taková pohoda nebude, a až umřu, najdou mě za pár týdnů ohlodanou od vlčáka (jak říká Bridget Jonesová :-))
  • Přírodu? Miluji.
  • Jídlo? Rovněž.
  • Když Ti někdo lichotí? Tak ne že by to nebylo příjemné, ale zas nutné to taky není.
  • Hudbu? Rozhodně.
  • Pořádek? Moc neřeším.
  • Smích? Miluji smích.
  • Srandu? Jasně, sranda musí být, i kdyby na chleba nebylo :-))
To bylo něco o Tvých vlastnostech.. Teď napiš:

  • Něco, co na sobě opravdu nesnášíš. Já nevím, dřív toho bylo docela dost, ale teď už jsem se sama se sebou nějak vyrovnala…
  • A teď něco, co se Ti na sobě líbí... (Vlastnost/Vzhled)? Asi právě ta vyrovnanost - k té se nedospívá právě snadno a já pevně doufám, že mi vydrží i nadále…
  • A co miluješ na životě. To, když se mohu od srdce zasmát s někým, koho mám ráda.
  • Co máš ráda na svých přátelích a proč jim tak věříš. Částečně už jsem odpověděla v předchozí otázce. Proč jim věřím? Pomohli mi vždy, když jsem to potřebovala.
  • Co nemáš ráda na svých nepřátelích. Hloupost, závist, ochotu jít i přes mrtvoly a zničit všechno pěkné, co bylo nebo mohlo být…
  • Tvůj oblíbený výrok? Sovy nejsou tím, čím se zdají být (Twin Peaks).
Už jsi..
  • Někdy lhala? Tak našlo by se - pro dobro toho druhého a tak… Ale v ničem podstatném.
  • Něco zapřela, abys pomohla druhému? Viz výše.
  • Na sebe byla někdy pyšná? I to se už párkrát stalo ;-)
  • Někdy milovala? Ano.
  • Někdy líbala? Nějaký dotazník pro teenagery, jak vidím:-) Na mě by se spíš hodila otázka - už jsi uzavřela důchodové pojištění?
  • A někdy něco víc? Anebo taky otázka - a už jsi někdy přemýšlela o tom, co si necháš zahrát na pohřbu? Ne, konec legrace, v mém případě by negativní odpověď na tyhle dvě otázky znamenala buď to, že jsem děvče z přísně katolické rodiny (před svatbou ani ránu), případně jeptiška, nebo že jsem posledních několik let strávila osamocena na pustém ostrově, případně v kosmické raketě cestou k Jupiteru :-)
Barvy:
  • O růžové..
    Líbí se ti růžová? Nesmí jí být moc.
    Děláš často designy s růžovou? Tak zatím jsem udělala jen jeden. A ten je hnědý.
    Oblékáš se hodně do růžové? Moc ne.
  • O modré..
    Tvůj názor na modrou? Nejlepší barva.
    Máš teď něco na sobě modrého? Ponožky :-)
    Vidíš ve snech modře věci, které modré nejsou? To jsem si nevšimla.
  • O zelené..
    Myslíš, že zelená je jenom tráva? Ne.
    Uvidíš zelenou kytku od hlavy k patě? Cože? No, jednou jsem měla sluneční brýle se zelenými skly. Tak tehdy asi ano :-)
    Co se ti jako první vybaví, když pomyslíš na zelenou? Fotbal ;-)
  • O žluté..
    Líbí se ti žlutá? Moc ne.
    A co se ti vybaví při myšlence žlutá? Prostě žlutá…
    Zamysli se nad žlutou... Eh?
  • O černé..
    Patří černá mezi tvé oblíbené barvy? Ano.
    Máš teď u PC něco černého? Myšku.
    Jak se říká díře ve vesmíru? Černá. A teoreticky existují i červí díry.
  • O bílé..
    Ach bílá bílá.. (vymysli pokračování) holubice míru…:-)
    Myšlenka na bílou.. Sníh.
    Znáš ze své školy něco bílého? Zdi, do kterých jsem při vyučování zírala?
20 otázek:
  1. Co uděláš jako první, když ráno vstaneš? Ploužím se do koupelny.
  2. Snídáš? Jestli ano, tak co? Ne.
  3. Jak se dopravuješ do školy/práce? Jak to vyjde - pěšky, tramvají, autem, vlakem, autobusem…
  4. Co uděláš jako první, když dorazíš odpoledne domů? Jdu si umýt ruce.
  5. Jak často sedíš u PC? Každý den.
  6. Jakou přezdívku máš na ICQ? Stejnou jako tady.
  7. Co uděláš jako poslední, když jdeš spát? Přikryji se peřinou.
  8. Co považuješ za svůj největší úspěch? Že jsem přežila až doteď?
  9. Jaký je tvůj nejtrapnější zážitek? Nějaký konkrétní NEJ mě nenapadá, jen takové ty klasické, jako že si člověk někoho s někým splete a tak…
  10. Četla jsi na netu někdy něco, co tě opravdu rozesmálo? Jestli ano, tak co? Toho bylo!
  11. Co děláš, když jsi ve stresu? Klepu se jak ratlík.
  12. Mluvíš vždy pravdu? To už se tu řešilo, ne?
  13. Jaká je pro tebe důležitá vlastnost při výběru partnera? Aby byl hodný a upřímný.
  14. Popiš alespoň jeden svůj sen... Já je do tří minut po probuzení zapomínám.
  15. Nejhorší věc, kterou jsi kdy musela udělat? Učit se podruhé na zkoušku, z níž mě už jednou vyrazili? Jo, to bylo docela nechutný…
  16. Proč na ten dotazník tak blbě vejráš? Protože už mi z toho jde hlava kolem :-)
  17. Čuchala jsi si někdy ke svým ponožkám? Cos na to říkala? Bože! :-) No asi že je vyperu?
  18. Co by jsi dělala, kdyby jsi se ráno probudila s opačným pohlavím? To jako že bych byla muž? Tak to by bylo hustý! :-)
  19. Jaký z 5 smyslů je pro tebe nejdůležitější? Zrak.
  20. Tvé nejoblíbenější slovo? Jedna přezdívka…:-)
A pár otázek na závěr:

  • Jména tří lidí, kteří ti jsou nejbližší: Neřeknu, ještě by mi je někdo sebral! :-)
  • Jména tří lidí, které bys raději neznala: Protože mi něčím ublížili? Tak hrozného se mi naštěstí nikdy nic nestalo, abych ty lidi nechtěla znát, a to ostatní jsou zkušenosti, které se můžou hodit…
  • Znáš někoho, kdo by byl za tebe schopen zemřít? Asi ano.
  • Znáš někoho, za koho bys zemřela ty? Asi ano - i když takhle teoreticky, to se to člověku mluví, že?
  • Je hezčí být milován nebo milovat? Milovat s vědomím, že je člověk milován.
  • Je horší být nenáviděn nebo nenávidět? Nenávidět. Jestli mě někdo nenávidí - to nemusím řešit.
  • Máš raději realitu, nebo sny a představy? Když se realita někdy přiblíží mým snům a představám, to je pak fajn.
  • Máš raději romantické filmy nebo horory? Obojí, ale musí to být dobře natočeno.
  • Máš raději klidnou hudbu nebo hudbu, která "žije"? Podle nálady.
  • Máš raději černou nebo bílou barvu? Černou.
  • Máš raději vícebarevné věci nebo věci jen jedné barvy? Jak kdy.
  • Umíš se smát, i když ti není nejlíp? Jo, takový ten lehce hysterický smích :-)
  • Umíš říct, co si myslíš, každému? Ne, u některých lidí ten případný následný konflikt fakt nestojí za to.
  • Představ si, že chodíš s klukem. Máte pohádkový vztah a najednou ti od něj přijde SMSka, že se s tebou chce rozejít. Co v té situaci uděláš? Budu si myslet, že jde nejspíš o nějaký omyl nebo nejapný žertík.
  • Přijdeš domů, usedneš ke compu a zjistíš, že nejde net. Po chvíli ti mamka řekne, že nepůjde asi měsíc. Jak se zachováš? Vydám se hledat comp s fungujícím netem :-)
  • Přijdeš do školy v nových kalhotách o kterých si myslíš, že jsou úplně super a padnou ti dokonale. Vtom ti kámoška řekne: "Ježiši Kriste. Co to máš na sobě? Kde jsi to vyhrabala, v ňákym sekáči, ne? A vždyť jsi v tom úplně narvaná!" Jak se v téhle situaci zachováš? No tak, kdyby mě na to upozornila nějakým decentnějším způsobem a já bych uznala, že má pravdu, tak bych jí asi byla vděčná, neb by mě možná ušetřila nějakého trapasu. Ale tohle nezní příliš jako věta od kámošky, takže bych si asi myslela svoje…
  • Čekáš frontu na obědě. V tom tě nejhezčí kluk chytne za zadek a řekne ti nějakou lichotku. Jak se zachováš? To by asi záleželo na situaci - znám ho? líbí se mi? nebo s ním dokonce chodím? myslí to upřímně? dělá to nenápadně anebo okatě přede všemi? Tahle situace může vést ke všemu od tvrdého nakopnutí až po sahání na zadek pro změnu já jemu:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat