04 července, 2009

Deset tisíc návštěvníků

Kdysi v tmou obestřených začátcích mého působení na této stránce jsem si nastavila její sledování v Google Analytics. A jelikož můj blog právě přivítal návštěvníka s pořadovým číslem 10.000, zajímalo mě, jak to na té mojí stránce vlastně chodí. Zde jsou tedy výsledky mých zjištění:


První článek na této stránce jsem publikovala 13. listopadu 2008. Za oněch takřka osm měsíců, jež uplynuly od té doby, vás sem přišlo deset tisíc a zobrazili jste na třicet tisíc stránek. Po odečtení opakujících se návštěv od stejných lidí (resp. ze stejných IP adres - to, že sem někteří nepochybně chodíte z vícero počítačů už neodhalí ani Google Analytics;-)), kterých je přes 86%, jsem se dostala k číslu takřka 1.400 jedinečných návštěvníků, kteří za těmito deseti tisíci návštěvami stojí.

Přicházíte z různých míst - viz mapky Čech a Slovenska, odkud pochází nejvíc návštěvníků - neměla bych ale opominout příchozí z Norska, USA, Srbska, Švédska a Rakouska. Logicky nejvyšší návštěvnost mají na svědomí návštěvníci z České republiky - přišli jste celkem ze 103 různých míst, přičemž vedou města Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, České Budějovice, Opava, Zlín, Přerov, Kutná Hora a Kladno. Obyvatelé Slovenska ke mně přišli ze 17 měst v čele s Bratislavou, Myjavou a Prievidzou.


Maximální počet návštěv mé stránky zaznamenaly 14. června 2009 (133 návštěv), nejvíc jedinečných návštěvníků přišlo 11. června 2009 (68 návštěvníků) a nejvíce stránek bylo zobrazeno 8. dubna 2009 (626 zobrazení). Při každé návštěvě u mě strávíte průměrně 8 minut času.

Za návštěvu většiny z vás (51,5%) vděčím stránkám těch z vás, kteří jste si mě zahrnuli do svých odkazů. Významnou pozici zde zaujímá stránka seznamu HP povídkářů, kam jsem se kdysi přihlásila a Polgara, která tyto stránky v té době spravovala, mě tam laskavě zapsala. Z tohoto blogu ke mně totiž zavítalo takřka 1000 návštěvníků! Dost z vás však chodí na moje stránky i přímo (35,5%) a 13% návštěv se ke mně dostalo přes různé vyhledávače (více než 500 příchozích z Googlu, 400 lidí přes Seznam a 300 přes Altavistu, přičemž nejvíce zadávanými klíčovými výrazy pro vyhledávání bylo (nečekaně:-)) e-vismaior a Portrét pro Bradavice.

A teď trochu "technických" statistik: valná většina z vás používá prohlížeč Internet Explorer (48%), v závěsu je Firefox (38%) a následuje Opera (13%). Z 98% máte nainstalovaný OS Windows, Linux se uchytil na počítačích pouze u 1,63% z vás. Přes 56% z vás má na počítači nastaveno rozlišení s minimální šířkou 1280 pixelů, za což jsem se svým poměrně širokým (1000 px) designem docela ráda, a budu-li ho někdy měnit, zřejmě u této šířky zůstanu.

Nejčastěji zobrazovanou stránkou na mém blogu je vedle rubriky Seznam kapitol i Rozcestník povídky Portrét pro Bradavice (553 jedinečných zobrazení, 755 zobrazení celkem) - tudíž jsem moc ráda, že jsem ho nedělala nadarmo! Jedinečná zobrazení jednotlivých kapitol se pohybují mezi 100-150 (kolem 180-200 zobrazení celkem, což předpokládám zahrnuje i ty z vás, kteří se ke kapitole vracíte víckrát, neboť si třeba chcete přečíst, jak se vyvíjí diskuze pod ní) - těší mě, že se o čtenářích, kteří nekomentují, mohu dozvědět alespoň takto…

A na závěr zkuste hádat - která kapitola byla nejčtenější? Trochu jsem to tušila, ale výsledek mě stejně překvapil - statistikám se totiž poněkud vymyká kapitola s číslem 6.3., kterou shlédlo dokonce 260 čtenářů. Ano, je to ten díl s článkem v Denním věštci, k němuž jste se zjevně vraceli v době, kdy mohlo být z povídky zřejmé, že bude mít nějaký význam. Opravdu mě nesmírně těší, že mám takové pozorné a pečlivé čtenáře a pevně doufám, že tu se mnou vydržíte i nadále.

Děkuji vám!

Žádné komentáře:

Okomentovat