28 září, 2009

Malé milé řetězení

Tenhle řetězák jsem našla na stránkách ClaireM a Pavlaondry, a jelikož jsem už dlouho žádný nevyplňovala, šla jsem radostně a hbitě do toho:-)


1. Jméno někoho, kdo tě dneska rozesmál? Jméno říkat nebudu, ale byla to moje mamka - když dneska ráno zazvonil telefon, obě nás vzbudil a jakýsi chlapík se sháněl po tátovi - rozloučila se s ním slovy: Dobrou noc. :-)
2. Co jsi dělala dneska v 8 ráno? Tak to jsem o sobě ještě vůbec nevěděla.
3. Co jsi dělala před 30ti minutami? Psala pokračování Portrétu. Dává mi to zabrat;-)
4. Co jsi dělala minulou noc? Koukala chvíli na televizi, pak psala (opět;-)) a pak spala. Takže nic zvláštního.
5. Jaké je jméno tvé matky? V pohodě - jmenovala se tak jedna hodně známá žena.
6. Jakou barvu má tvůj hřeben? Ten nejoblíbenější zelenou, pak mám taky hnědý a fialový.
7. Co sis naposledy koupila? Tak to chtělo dlouhého přemýšlení s ohledem na to, že všechna piva minulý týden za mě platil někdo jiný… Takže to byl asi ten šátek předminulý pátek.
8. Kde uchováváš své peníze? Porůznu.
9. Jaké bylo dnes počasí? Jasno, příjemná (pro mě) pokojová teplota.
10. Kde jsi se naposledy objímala? Kde? Asi doma, řekla bych:-)
11. Na co se těšíš? Na večeři. Budeme dělat bramborák s poctivým českým česnekem paličákem, to já ráda.
12. Kouřila jsi někdy? Nejčastěji asi vodní dýmku - tu už jsem zažila za život dokonce třikrát!:-)
13. Nejbližší věc, která má zelenou barvu? Pokojová rostlina na poličce za mnou.
14. Poslední člověk, se kterým jsi mluvila? Mamka.
15. Chceš si ostříhat vlasy? Ani omylem.
16. Je ti víc jak 23? Ehm… bohužel…
17. Mluvíš hodně? Na ženskou ani moc ne.
18. Jak se cítíš? Jsem doma a dnes mě snad nečeká nic nepříjemného, takže fajn.
19. Koho chceš obejmout? Všechny, které mám ráda;-)
20. Koukáš se na The OC? Teenager seriály mě vážně už pár let neberou…
21. Obsahuje tvůj nick "x"? Obsahuje e, v a i.
22. Znáš někoho jménem Karolína? Jmenovala se tak jedna fajn bývalá spolužačka.
23. Vymýšlíš si slova? V podstatě dost často. Doma už ani nemluvíme normální češtinou;-)
24. Jsi lechtivá? Na některých místech až dost!
25. Jsi žárlivá? Zatím jsem neměla důvod. A snad ho mít ani nebudu!
26. Jméno kamaráda, které začíná na "V"? Vláďa, Vojta, Vašek…
27. Kdo ti naposledy volal? Kdosi mně velmi drahý…
29. Kam dnes jdeš? Doufám, že nikam!
30. Musíš zítra pracovat? Hmmm…
31. Komu si naposledy řekla "Miluji tě!"? No, vzhledem k tomu, že se to stalo při onom zmíněném posledním telefonickém hovoru, tak je to asi jasné…
32. Co bys teď měla dělat? Nejspíš nějakou užitečnou domácí práci.
33. Máš přezdívku? Ano.
34. Jsi velký spáč? Spáč je asi moje hlavní charakteristika:-))
35. Co posloucháš? Momentálně asi nejvíc blízkovýchodní popík - nalákali mě totiž na orientální tance - ehm, v mém případě docela surreální:-)))
36. Co byl nejlepší film, jaký jsi za poslední dva týdny viděla? Sněhový dort.
37. Kdy jsi naposledy myla nádobí? Ani nevím, nejspíš, když jsem byla na návštěvě u někoho bez myčky.
38. Plakala jsi dneska? Ne.
39. Kdo bude pokračovat? Kdo bude mít náladu…

Žádné komentáře:

Okomentovat