10 října, 2009

Řetězák - tentokráte kratší

Řetězáky jsem si jakožto jednu z mála typických masových blogerských zábav vcelku oblíbila - přijde mi fajn, že se v několika otázkách může člověk porovnat s ostatními lidmi, které zná přes Internet - je to vlastně takové sdílení názorů na rozličné věci. Tentokrát jsem odpovídala na pár otázek ze stránek Pavlaondry, který mě v jednu v noci pověřil pokračováním...:-)


Miluji... svoje blízké a přátele, to hlavně, a potom inteligentní nezáludné a pohodové lidi se smyslem pro humor, déle pak dobré knížky, dobré filmy, dobrou hudbu, dobré jídlo a pití, teplé podzimní dny, hory v létě i v zimě a vůbec spoustu dalších věcí, kterými si člověk může zpříjemnit život:-)

Jsem... ráda za tohle místo, kam můžu psát.

Hrozně ráda... ležím pod peřinou ve vyhřáté posteli v pohodlném pyžámku a s pocitem příjemné únavy, která mě pomalu ukolébává ke spánku. Nejlepší praktikovat ve dvou:-)

Štítím se... pavouků.

Počítač... je můj největší pomocník - trávím u něj hodiny - psaním, poslechem hudby, pokoukáním na filmy, brouzdáním po netu, pokusy s úpravami fotografií…

Mám alergii na... kočku (i když teď už méně, vakcína funguje), prach a různé pyly. A pak taky na lidi, co mají pořád potřebu něco řešit (myslím sobecky, jen ve svůj prospěch, bez ohledu na to, jak to může postihnout ostatní), někam se hnát a drát a to i za cenu buzerace celého svého širého okolí.

Bojím se... přijít o někoho z těch, na nichž mi záleží.

Respektuji... názory druhých (snad), pokud tedy nejsou tak extrémní, že jejich uvedení do praxe bude někoho dalšího nezdravě omezovat (ať si každý myslí, co chce, ale ať mě nenutí podle jeho vůle jednat - pokud tedy sama neuznám za vhodné;-)).

Žádné komentáře:

Okomentovat