27 listopadu, 2010

Blog oslavil svůj 2. rok

Sice už 13. listopadu, ale nějak jsem na to výročí pozapomněla - asi proto, že ke sledování návštěvnosti v Google Analytics jsem se zaregistrovala až 27. listopadu 2008, a tak mi dnešní datum ulpělo v hlavě víc. Každopádně je to důvod k malé rekapitulaci.


Za první rok fungování těchto stránek se mi v povídce Portrét pro Bradavice podařilo dojít až ke kapitole dvacet jedna. Je docela děsivé zjistit, že ve druhém roce jsem se posunula jen do kapitoly dvacet osm. Na druhé straně mě trochu uklidňuje myšlenka, že pokud budu pokračovat alespoň stejným hlemýždím tempem jako letos, tak bych zde vzhledem k celkovému plánovanému počtu kapitol Portrétu měla u příležitosti třetích narozenin blogu napřesrok slavnostně oznámit, že povídka byla mezitím dokončena. Pevně v to doufám:-)

Trošku mě snad omlouvá, že jsem se zároveň pustila do překladu HG/SS povídky Denial od irské autorky little beloved. Ani to mi nejde kdovíjak rychle, ale na překladu první části osmé kapitoly pracuji a doufám, že se zde co nevidět objeví. V příštím roce bych také chtěla trochu zapracovat na dalších rubrikách - přidat pár cestovatelských článků a nějaké ty recenze filmů. Pokud se dostanu do kina. A na cesty.:-)

A nyní dost o mně a něco málo o vás - mám zde pár čísel z Google Analytics: za ten rok vás sem přišlo přes 50 tisíc. Většina návštěvníků je samozřejmě z České republiky, ale skoro 7 tisíc přišlo ze Slovenska a pak jsou tu nějaká drobná čísla - zejména z Rakouska, Velké Británie, Švýcarska, Německa, Itálie a dalších států - viz přiložená mapka:

svet

Co se týče měst, vede Praha v ČR a Bratislava v SR (jak jinak:-)), další hojně zastoupená města jsou Ostrava, Brno, Jihlava, Opava, Plzeň, Hradec Králové, Orlová, Pardubice a Chomutov (Česká republika) a Košice, Trnava, Žilina, Svatý Jur, Myjava, Prievidza, Michalovce, Poprad a Nové Zámky (Slovenská republika) - viz přiložená mapka - ačkoli Praha a Bratislava jsou tam nějak podivně rozdělené:

CR a SR

Maximálního počtu návštěv v uplynulém roce bylo dosaženo 24. srpna 2010 (350 návštěvníků), naopak jedinečných návštěvníků (bez započítání opakovaných návštěv) sem přišlo nejvíc 24. června 2010 - 132 lidí. Celkem se tu klikalo na 110 tisíc stránek - maximálně na 684 stránek za den, a to 18. srpna 2010. Za ten rok sem dorazilo 6.197 nových návštěvníků, z nichž 62 % se na tyto stránky vrátilo ještě jednou týž den.

Nejčastěji vás sem přivedly vyhledávače Google a Seznam a samozřejmě odkazy na stránkách jiných blogů. Nejvíc návštěv zaznamenaly rozcestníky obou povídek a pak - z jakéhosi důvodu - kapitola 3.3 Portrétu pro Bradavice a kapitola 2.2. Odmítnutí (obě přes 1 100 kliknutí).  Těžko říct, co je na těch kapitolách tak zásadního:-). Dále - 48% z vás používá Firefox, 32% Internet Explorer, 12% Operu a 4% Google Chrome.

Nejvíc mě ovšem pobavil seznam klíčových slov, přes jaká sem návštěvníci proniknou: ano, "portrét pro bradavice", "e-vismaior" a "hg/ss" mě opravdu nepřekvapilo. Ale vážně nechápu, jak se na moje stránky někdo mohl dostat po zadání klíčových slov "žlutohnědé šaty" (166 přístupů) a "mandaly z čajových sáčků" (62 přístupů). Záhada:-))

Na závěr mi zbývá jen vyslovit přání, abychom se tu potkávali i v následujícím roce a abych to tady dokázala zaplnit mnoha články, kvůli nimž vám bude stát za to se sem i nadále vracet. Všem čtenářům tohoto blogu moc moc děkuji za přízeň:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat